Zasady prezentowania treści opinii na stronie

Dobrze Cię tu widzieć!

Transparentna i uczciwa komunikacja z Tobą to nasz priorytet! Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z przygotowanymi dla Ciebie dokumentami. Są w nich zawarte zasady prezentowania treści na tej stronie internetowej oraz kryteria weryfikujące, którymi się kierujemy przy prezentowaniu opinii Klientów na naszej stronie internetowej.

OPINIE PREZENTOWANE NA STRONIE

Na naszej stronie możesz się zapoznać z opiniami klientów, które dotyczą naszych produktów i/lub usług.

Wiemy, że opinie są dla Ciebie ważne i dochowujemy wszelkiej staranności, by oparte były na rzeczywistych odczuciach naszych Klientów i podmiotów, z którymi współpracujemy.

Prezentowane na stronie opinie są przez nas weryfikowane i pochodzą wyłącznie od osób, które współpracowały z nami lub korzystają z naszych produktów. Na naszej stronie nie znajdziesz opinii dotyczących naszych produktów i/lub usług stworzonych przez nas.

W jaki sposób weryfikujemy opinię? Na przykład kontaktujemy się z osobą, która ją wystawiła, dziękujemy za opinię i prosimy o zgodę na jej publikację. Jeśli nie jesteśmy w stanie zweryfikować podmiotu, który wystawił opinię, to nie zamieszczamy jej na stronie.

Na stronie prezentujemy wybrane opinie, które najlepiej oddają zasady współpracy i dają Ci najwięcej informacji pozwalających na podjęcie decyzji o zakupie produktu czy współpracy z nami. 

W razie wątpliwości zawsze możesz się z nami skontaktować. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania!

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki.

Jeżeli chcesz rozwinąć biznes Beauty – powinnaś
skupić się na jego rozwoju.

Na zarządzaniu zespołem, prowadzeniu szkoleń i dostarczaniu wysokiej jakości usług, a czasem po prostu pozwolić sobie odpocząć i poświęcić czas dla samej siebie i bliskich.

Przestań walczyć z algorytmami Social Mediów, stresować wynikami reklam i zastanawiać się, dlaczego post Twojej konkurencji ma o 20 lajków więcej, niz Twój.

Wypełnij brief, dzięki któremu lepiej poznamy sytuację Twojego salonu i powierz jegomarketing w ręce specjalistów.

Pozwól nam poznać Twój salon i dostosować ofertę
konkretnie do Twoich potrzeb.

Opowiedz nam, jakiego filmu potrzebujesz i pozwól
nam stworzyć nagranie realizujące cele Twojego salonu.